Zwiastun

Oto zwiastun opowiadania "Love??" http://www.youtube.com/watch?v=Eak2RV7yGz0
Zamówiony na stronie http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com/

środa, 26 września 2012

Specjalny Rozdział :D

*Specjalny Rozdział O Sophie I Niallu*
Noc
Godzina 23:43
Wszyscy śpią
- Niall , Niall .... - powiedziałam budząc Niallera
- Co chcesz??
- Mamy nowe zadanie od Jerrego. 
- Coooo?? Do bazy w szafie! - powiedział wskazując na wielką szafę w rogu naszego pokoju. Tak naprawdę to nie była szafa tylko winda do podziemi naszego domu. Na dole znajdował się sprzęt  do szach misji , nasi pomocnicy , stroje oraz specjalny komputer za pomocą , którego komunikujemy się z Jerrym. Szybko założyliśmy nasze obcisłe kombinezony (ja miałam czarny , a Horan zielony) Potem zaczęliśmy kontaktować się z biurem dowodzącym
- Co dzisiaj mamy zrobić? -zapytał Nialler myśląc , że już rozmawia z Jerrym
 - Jełopie jeszcze nie podłączyłam sprzętu. - powiedziałam siłując się z kablami - chodź i mi pomóż - i właśnie w tym momencie cała robota spadła na Horana.
- To co mamy  dzisiaj do roboty - zapytałam ujrzawszy naszego szefa.
- Hej to moja kwestia!! - krzyknął Horan
- Mniejsza z tym ... macie śledzić swoich lokatorów. Potrzebujemy jak najwięcej filmów z życia Harrego Stylesa i jego dziewczyny - powiedział szef agencji
- Kto jest zleceniodawcą ?? - zapytałam
- Chyba chciałaś powiedzieć "Ile dostaniemy za to zlecenie" - powiedział Horan próbując udawać mój głos za co dostał w łeb
- Ty zawsze pazerny na pieniądze - wywróciłam oczami
- Zleceniodawcą jest moja kuzynka fanka waszego zespołu.
- Aha , rozłączamy się - powiedział uśmiechnięty Horan.
- To jaki jest nasz plany działania.
- Najpierw wyślemy tam "Agenta K"
- To znaczy "Agenta Krowę"
- Jełopie "Agent Krowa został zwolniony ze względu na swoje rozmiary. Wysyłamy naszego najlepszego agenta zwiadowczego "Agenta Komara".
- AAAaaa - wysłaliśmy naszego agenta i czekaliśmy na jego raport. W końcu dowiedzieliśmy się  , że możemy zacząć działania z pomocą Batmana , ponieważ Agent Komar wyjeżdża na urlop. Właśnie wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny.
Następny dzień....
Potem noc....
Wszyscy śpią ....
Godzina 23:56...
Horan wspina się po ścianie naszego domu z kamerą. Zraz za nim idzie Batman.  Niall wszedł do pokoju obserwowanych. Zainstalował ukrytą kamerę i wrócił do bazy.
- Jełopie co tak długo???
- Pewnie musiałem kamerę podłączyć! 
- Idź lub popcorm teraz będziemy oglądać co się tam dzieje.
- Dobra
- Ten z papryką?
- Przecież wiesz , że mam uczulenie na paprykę! Weź z masłem.
- Dobra. - tak miały dni i noce. W końcu zleceniodawca chciał te filmiki nagrane ukrytą kamerą. Ze względu na to , że Agent Komar nadal  nie wrócił z urlopu a Batman pojechał na wakacje w góry wezwaliśmy do roboty Spidermana. Peter Parker szybko uwinął się z zadaniem. Nagraliśmy to na płytę , która była dokładnie zabezpieczona z zapisem. 
*Narrator*
Następny dzień...
Centrum Londynu...
Godzina 12:00
Dwie zamaskowane postacie przyszły z metalową walizką do restauracji Nandos. Nagle weszła tam kolejna zamaskowana postać z walizką. Osoby te wymieniły się nimi i osoba , która przyszła pierwsza szybko wyszła. 
- Ej Sophie jak już mamy te pieniądze to może coś zamówimy?? - zapytał Niall , który był jedną z tych postaci.
- Jełopie jeżeli teraz zamówimy cokolwiek do jedzenia to się wydamy - Drugą postacią była Sophie.
- Okey
- Niall wracamy do bazy - powiedziała i pobiegła z Horanem w nieznanym kierunku
______________________________________________
Jak się podoba komentować na tym mi bardzo zależy

1 komentarz:

  1. Podoba i to bardzo *.*
    Zapraszam do siebie : http://lol-and-1d.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń