Zwiastun

Oto zwiastun opowiadania "Love??" http://www.youtube.com/watch?v=Eak2RV7yGz0
Zamówiony na stronie http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com/

piątek, 14 września 2012

Dwadzieścia jeden

*Z perspektywy Marry*
Na miejscu spotkaliśmy Andyego Maxa i Toma. Uśmiechnęłam się do nich i pomachałam. Oni szybko podeszli do nas i zaczęli rozmowę.Nagle Andy mnie wyciągnął aby porozmawiać w cztery oczy. 
- Posłuchaj zaraz będzie tu David - powiedział , prawie zapomniałam , że oni byli przyjaciółmi - radzę ci się stąd wynosić i to w trybie natychmiastowym 
- Spokojnie i tak zerwałam z Harrym. On myśli , że go zdradzałam z Davidem. Tak poza tym to ja i Meg idę na rowery wodne. 
- To ja się postaram  trzymać go jak najdalej od nich.
- To ja lecę. - powiedziałam i pobiegłam w stronę Megan , która czekała na mnie przy dwuosobowym rowerze wodnym. Wsiadłyśmy i zaczęłyśmy pedałować.Przez dłuższy czas nie odzywałyśmy się do siebie. 
- Hej czy to nie Malik i liz! - krzyknęła Meg
- Ciszej do cholery jasnej przecież widzę podpłyńmy bliżej to dowiemy się co robią. Tylko cicho bo będzie przypał. - szepnęłam
- Okey - odpowiedziała my bezszelestnie dopłynęłyśmy do miejsca w zaroślach gdzie na łódce siedzieli wtuleni do siebie Zayn i Liz. W pewnym momencie...
*Z perspektywy Sue*
Ja i Liam poszliśmy na kajaki. Na spływie było wspaniale. Z kajaka wyszłam cała mokra. Potem a i Liaś poszliśmy na piłki na wodzie. Weszliśmy do te samej piłki. Teraz zaczęła się zabawa. Zaczęliśmy powoli wychodzić na środek jeziora. Parę razy się przewróciłam. Potem zaczęliśmy się wygłupiać. J próbowałam przewrócić Liama  ale niestety mi nie wychodziło , za to ja zostałam przewrócona parę razy. 
- Dobra Liam mam dość - powiedziałam zdyszana - nie wiem jak ty ale ja siadam 
- Dobra ja też - usiedliśmy razem i oglądaliśmy co robią inni. Tak przesiedzieliśmy dobrą godzinę. Potem czas wracać do domu.Wszyscy zebraliśmy się obok samochodu.
*Z perspektywy Lou*
Po powrocie do domu ja Harry i Meg zalegliśmy na kanapie. Liz usiadła na podłodze. miała zostać na noc. Meg miała pożyczyć ej jakąś piżamę. Planowaliśmy robić sobie piżama party. Niall i Sophie bawili się w kucharzy w kuchni Marry Zayn i Liz wybierali film a reszta dmuchała materac , znosiła poduszki , koce i inne takie pierdoły. W końcu wszystko było gotowe i wszyscy położyliśmy się na naszykowanym materacu. Włączyliśmy film i zaczęliśmy oglądanie. Najpierw horror , potem przygodowy ,fantastyczny , komediowy , romantyczny i parodia. 
*Z perspektywy Sophie*
Ja i Nialler zaczęliśmy szykować jedzenie. W miski przesypaliśmy chrupki i nachosy. Zrobiliśmy popcorm i sos do nachosów. Potem zaczęliśmy robić kostki lodu. następnie ja wyjęłam kubki , a Horan słomki. Rozlaliśmy napoje gazowane do kubków. Potem przyszliśmy do reszty i rozłożyliśmy jedzenie i picie. Obejrzeliśmy wiele filmów. Ja odpadłam przy romantycznym. Potem miałam dziwny sen. Nie pamiętam go zbyt dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz